sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Moi moi vaan

En ole hovimuusikko Ilkka mutta haluan toivottaa teitä minun lukijat lämpimästi tervetulleiksi lukemaan minun blogiani.

Tänne kirjoitan keposen juttuja ja siihen liittyy hyvin vahvasti valloittava rotu -> tanskalais-ruotsalainen pihakoira.

Viikonloppu on mennyt mukavasti road tripeillä kummipoika Nooan kanssa Tuulokseen ja Tuusulaan. Kesähitti cd levy löyty laatu outletista hintaan 2.50e :) Sitä kuunnellessa oli mukavaa reissata kesäisissä maisemissa.

Tänään tuli vielä sitten sovittua että mun "reviiri" laajenee. Minusta tulee Nooan keposen lisäksi ihastuttavan, kauniin daamin Maison Coco Aiméen eli Bellan juoksukaveri.
Odotan oikein innolla että pääsen häntä lenkittämään. :)

8 kommenttia:

  1. Paljastan nyt täydellisen tietämättömyyteni, mutta on ihan outo sana minulle tuo "keponen". :-)

    VastaaPoista
  2. Kepo eli kennelpoika on henkilö, joka auttaa handlereitä mm. näyttelykehän laidalla

    VastaaPoista
  3. Outi, aina oppii jotain uutta. Sain tämän tittelin viime kesänä ja kivaa on ollut.
    Kiitos Mari vastuaksesta ja kunniasta olla Nooan kepo :)

    VastaaPoista
  4. Lindan kuuluis kyllä olla kety ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet Elisa oikeassa mutta pelkään että minut sekoitettais sitten kettutyttöihin ja se onkin jo eri asia vaikka kettukarkit onkin hyviä. ;)
      Ja minkä minä sille voin että minulle annettiin tämmöinen titteli ;)
      Näköjään kaikki on mahdollista :)

      Poista
  5. Lueskelin sun blogin läpi ja aloin heti haaveilla että voikun meidänkin tytöillä olis yhtä ihana kepo :)
    (ei siis oo minkäänlaista)

    VastaaPoista